Nu finns Studio Laila Estvall även på Facebook

tisdag 8 november 2011

Ska ni gifta er till sommaren?

Jag har inte varit nöjd med min prislista för bröllop så jag försöker göra om den
så den passar mina kunder bättre, men det är inte lätt att sätta priser, så det tar
ett tag.... Men ha tålamod :-)

Nedan är några av bilderna på mina vänner som gifte sig i somras. Dom hade så regnigt på sin bröllopsdag så dom drog på sig bröllopskläderna några dagar senare (även då regnade det) och fixade till håret och struntade i om dom blev smutsiga eller om håret hängde...och sist hoppade dom i poolen!

1 kommentar:

  1. Italien 2012

    Alla har vi drömmar, en del enklare att upp nå än andra. Vi på Riviera Divinia Weddings kan hjälpa dig en bra bit på vägen till din lycka. Nämligen genom att bidra med ditt giftemåls arrangemang i det romantiska Italien, närmare bestämt i staden San Remo.
    Det var i staden San Remo Alfred Nobel bodde under sina sista år, huset kallas numera Villa Nobel och används av oss för giftenål. Vi erbjuder även andra ställen att gifta sig på som tex medeltida slott och på en yacht. Låter det inte otroligt? Om du vill ha mer information ta då kontakt med oss.

    Med vänliga hälsningar
    Riviera Divina Weddings
    http://weddings.rivieradivina.it/en/index.php

    SvaraRadera