Nu finns Studio Laila Estvall även på Facebook

tisdag 27 september 2011

Är ni kvar? :-)

Sjukskrivningen var verkligen det jag behövde, nu känner jag mig starkare och peppad att jobba igen, MEN jag tar det lite lugnt i början.
Den stora ändringen jag gjort är att stänga av mobilen när jag inte jobbar, så får ni inte tag på mig via telefon så skicka ett mail så svarar jag när jag jobbar igen. Vissa dagar väljer jag att sitta utan telefon och bara redigera.

Jag är duktigare att uppdatera min facebooksida än att uppdatera den här, så tryck "Gilla" där så får du all uppdatering snabbare.
Där har jag även lagt upp dom bilder jag har tagit i somras (då har jag fotat för min egen skull, nära och kära)

Obs!
Bilderna som läggs upp på facebook är special redigerade bilder och ingår inte i de vanliga paketen. För att få med en eller två sånna bilder måste man beställa en tavla, canvas eller "touch frame".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar