Nu finns Studio Laila Estvall även på Facebook

torsdag 11 februari 2010

Trash the dress med Cecilia Fällström

Jag har länge drömt om att få fota någon som galopperar över en äng i stor svävande klänning.
Så gissa om jag blev glad när jag fotade Cecilias bröllop och vi började prata om Trash the dress och hon sa att hon hade HÄST!
Några dagar efter bröllopet träffade jag Cicci och Fia för fotografering ute på ängen i Svedjeholmen.
Fia gillade blommorna :-) dom smakade visst ganska gott också.





Jag hade en jätte kul fotografering! En av mina fotodrömmar gick i uppfyllelse :-)

1 kommentar:

  1. Cecilia Fällström11 februari 2010 kl. 15:05

    Både jag och Fia hade också väldigt kul :) Detta kommer att vara ett minne för livet...Tusen tack Laila för många otroligt fina bilder!! //Cissi

    SvaraRadera